Dit is het zevende project in deze serie. Als je nu denkt, welke serie? Dan is het misschien handig om eerst even dit bericht te lezen. Hoe dan ook, leuk dat je er bent!
De titel die ik hierboven heb gebruikt vraagt enerzijds om uitleg, anderzijds is deze zo duidelijk als wat. Het gaat namelijk over een klant van een klant. Begrijpt u het nog? Oké, toch maar even uitleggen.
Het eerste deel van de titel gaat over Ter Horst van Geel, een eigentijdse winkelketen voor damesmode. Het tweede deel slaat op reclamebureau Circa Twee. Ofwel, Ter Horst van Geel, klant van Circa Twee, die mij in 2012 benaderde (bedankt Twan en Rob) om diverse video’s te maken voor deze winkelketen.
Regelmatig werd er in 1 of meerdere filialen een speciale actie of een evenement georganiseerd. Ik ging dan met m’n camera op pad om de sfeer te proeven en deze vast te leggen. Vervolgens maakte ik er een sfeerimpressie van en werd deze via de bekende social media kanalen gedeeld.
Zo kwam er bijvoorbeeld een ludieke vouwwedstrijd voorbij (zie onderstaande video) maar ook het mode-event “Queen for a day” en de “Nationale Broekenweek” trokken veel publiek en leverde leuke impressies op. En als videograaf is het altijd leuk om mee te mogen kijken bij een collega fotograaf tijdens een fashion fotoshoot. Check de behind the scenes die ik hiervan mocht maken.
Er wordt over eenpitters vaak gezegd dat ze altijd aan het werk zijn, overdag, ’s nachts en in het weekend. Dat is waarschijnlijk niet zonder reden. Maar geloof me, voor dit soort projecten is het bepaald geen straf om er in het weekend of op een koopavond op uit te trekken. Dus wederom een project met een verdiende plek in deze serie!